Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

​Tilmelding

Der er løbende tilmelding og optag helt året. Du tilmelder dig det kursus du ønsker, at deltage på, og betaler direkte online. Studerende kan tilmelde sig så længe, der er ledige pladser. Man kan tilmelde sig et enkelt kursus eller flere kurser samlet. Kurserne kan tages i den rækkefølge man ønsker. Det er muligt, at blive skrevet på vores venteliste, hvis et hold allerede er fyldt.

Tilmelding til skolens linjer her

​Når du tilmelder dig én af skolens 6 linjer, udfylder du først tilmeldingsblanketten, og efter du er optaget får du et betalingslink.

Tilmelding til kurser​​ her

Undervisningssted

Nogle kurser foregår på Nørre Søgade 43 eller 45, og andre kurser foregår  på Sankt Peders Stræde 45, 3. sal. Hold øje med info ved tilmelding.

Optag på skolens linjer

Vi gennemgår alle tilmeldinger til skolens linjer. Du vil kort efter din tilmelding modtage en mail fra skolen. Mailen indeholder oplysninger om startdato, sted og lokale. Bemærk din plads på holdet er først endeligt reserveret, når vi har modtaget din indbetaling. Modtages den fulde betaling ikke rettidigt, vil pladsen blive frigivet til en anden. Du vil også modtage en mail hvis du ikke bliver optaget, eller hvis der er venteliste til holdet.

Tilmelding til kurser​

Ved tilmelding til alle skolens kortere kurser, er det altid 'først til mølle princippet'. Hvis der er plads på det/de ønskede kurser, vil du inden for 1-2 hverdage modtage en mail med bekræftelse på, at vi har modtaget din tilmelding og betaling. Mailen indeholder også oplysninger om startdato, sted og lokale.

​Venteliste​

Du bliver registreret på ventelisten til det ønskede kursus, vi kontakter dig pr. tlf. eller mail, hvis der skulle blive en ledig plads, inden kursets start. Du bliver ikke opkrævet betaling, før vi evt. kan tilbyde dig en plads.

Send tekst til skrivelinjen

Studerende der ønsker at tilmelde sig Skrivelinjen bedes desuden indsende 2-3 siders tekst, som man selv har skrevet. Det kan være ny eller gammel tekst – alt fra digte, lyrik, poesi til uddrag af noveller eller roman osv. Teksten sendes via e-mail på info@københavnskunstskole.dk ​samtidig med udfyldelse af tilmeldingsblanketten på hjemmesiden.

Persondata​

Link til Københavns Kunstskoles persondatapolitik

Betalings- og afmeldelingsbetingelser

Link til betalings- og afmeldingsbetingelser

Afbud​

Hvis du bliver forhindret i at deltage på et kursus, skal du meddelelse dette skolen senest 40 dage inden kursets opstart, herefter vil du få din fulde indbetaling refunderet, dog fratrukket et administrationsgebyr på 350 kr. Herefter er tilmeldingen bindende - uanset årsag - kan gebyret ikke refunderes.

Forsikring​

Det er muligt at tegne en forsikring, som dækker mod tab ved sygdom og lignende. Dette kan skolen desværre ikke hjælpe med, du henvises til dit eget forsikringsselskab.

Aflysning​

Kan et ikke kursus ikke etableres og må aflyses, tilbagebetales hele kursusgebyret. Et kursus kan aflyses én uge før afholdelsesdatoen, hvis der ikke er nok tilmeldinger. Tilmeldte deltagere får personlig besked om dette. Følgende berettiger ikke til delvis eller hel tilbagebetaling: ændring af undervisningssted, ændring af underviser, aflysninger pga. undervisersygdom, samt force majeure. Manglende fremmøde giver heller ikke ret til tilbagebetaling.​

Forbehold

Der tages forbehold for ændring af undervisningssted, ændring af undervisere eller foredragsholdere, ændring af kursusstart, udsættelse og aflysning/forlængelse pga. sygdom el.lign. Evt. aflyste mødegange (f.eks. pga. sygdom) gennemføres i forlængelse af kursets planlagte forløb så vidt det er muligt. Samt aflysning af kursusgange og ændret lovgivning, trykfejl og fejl i tekster samt Force majeure.

Køb af kurser, foredrag og lignende her på hjemmesiden er ikke omfattet af fortrydelsesretten (jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2).​

Københavns Kunstskole  |  Nørre Søgade 43, 1370 København K  |  Telefon: 3583 6082  |  E-mail: info@koebenhavnskunstskole.dk   |  CVR: 16121347